NYC Style Spot   +  inspiration

La femme modérne.
 Today's women are fearless and fashion forward. Then we can see a variety of color blocking, mixture of different prints, shoes with original heels, etc. Even tho my style right now is much more monocromatic, I do love to see all the possibilities and open my mind to new styles. For that I always go to see Jcrew's lookbook. They master the outfits with strong colors and several statement pieces. The looks are so powerful, full of energy and confidence. I love that so much.
Here I present to you what Jcrew's proposses us for Fall/Winter 2016. Personally I'm in love with all those pieces, specially with the fun skirts and colorful sweaters! 
Do you have a favorite? :)
PS: Yes, I added a photo two times in this post. No, it wasn't a mistake. I just love it THAT much :P
-*-Dans l'actualité les femmes n'ont pas peur d'essayer des nouveaux choses en la mode. Ensuite, nous pouvons voir beaucoup de combinaisons de couleurs forts et des gravures. Maintenant j’utilise plus des pièces  monochromatiques, mais j'adore de voir des différents choses pour ouvrir ma tête à des nouvel choses. Pour ça je cherche toujours la proposition de Jcrew, parce que ce marque jeu merveilleusement avec des pièces de vêtements avec beaucoup de personalité et des couleurs très forts.Aujourd'hui je veux de partager avec toi la nouvel proposition de Jcrew pour Automne/Hiver 2016. J'aime tout ces pièces, spécialement les jolies jupes et des pulls couleurs :)  Kisses,

Keyla.