NYC Style Spot   +  zara

Life saver.
Bag: Zara.
This bag is one of my favorites. It's small but I still can put a small umbrella inside (it's raining tons lately!), my keys, my phone...even my gloves! Also, the design is super cute and the chain makes it look fancy!. It was a very good investment for sure!
In other news, I started a new semester for my french classes so I have hope that the translation of my comments to french gets less embarrasing! (LOL)
Wish me luck!-*-Cette sac est une de mes favorites. C'est petit mais je peux mettre un petit parapluie, mes clés, mon téléphone et mes gants! Aussi, le design est très jolie et la chaîne est chic! Il était un bon investissement!
Dans d'autres nouvelles, j'ai commencé un nouveau niveau à l'école de française, ensuite j’espère que je pourra écrire meilleur mes commentaires en française! (LOL)Kisses,

Keyla.