NYC Style Spot   +  travel

Louvre love.
Photo: Keyla Rosas.
I'm so grateful for spending this time in France! There're so many beautiful things to watch! As I can't spend money in almost anything (except food to survive) I need to enjoy all the places that are free to visit. Thankfully, this city is so full of beautiful street, magnificent gardens and wonderful architecture that it's not a hard task.
For the moment the cold is holding me, but I plan to walk miles to know everything and I will share the photos with you guys!
So I hope that you stay tunned for more!! :)

Je suis très contente d'avoir l'opportunité d'être en France! Il y a beaucoup de choses pour voir! Comme je n'ai pas beaucoup d'argente (seulement le nécessaire pour manger et quelque autre chose indispensable) j'ai besoin de visiter tous les endroits que ne coûte pas très cher. Heureusement pour moi, cette ville a trop des jardins, avenues et architecture, tous merveilleuses, que ne coût rien pour les voir!

Pour le moment le température ne m'aide pas pour marcher dans la rue comme je voulais, mais je partagera tout les photos avec toi!Photo: Keyla Rosas.